تولدت مبارک بابا جونم

برای دل خودم وقتی که تنهام

پدرم!

در این تاریکی شب که سوسوی چراغی همدم و مونسم گشته است از تو مینویسم....

از تو که حدیث سکوت را در دلم به ترانه ای مبدل ساختی.

ای جلوه گاه خوبی ها....

تمام دفترهایم به خاطر تو ورق خورده اند..

لحظه ای در کنار آوارخانه آمالم به نظاره دردهایم بایست تا برایت از روح طوفانی خویش بگویم.

کاش لبخندهای تلخ مرا در قاب کهنه ای بر دیوار قلبت می آویختی تا همیشه از لبخندهایم تلاطم امواج یک شوق را بخوانی.

بدان که دیگر واژه تازه ای برای سرودن ندارم.

دوستت دارم پدر......تا آخر دنیا.

4 روز دیگه تولد بابای گلمه بابا جون تمام تبرک های دنیارو برات میارم .

دوست دارم بابای مهربون و ساده ام .

امیدوارم همیشه سایت بالا سرمون باشه .

بابایی عاشقتمممممممممممم.

بابایی به اندازه ی همه ی دنیا ازت ممنونم .

بابایی بابت بچه گیام بابت گریه هام بابت همه چی منو ببخش.

باباجون پیشاپیش تولدت مبارک . ثنا



نظرات شما عزیزان:

omid
ساعت8:29---1 بهمن 1394
لینکی
پاسخ: مرسی دادا منم لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ چهار شنبه 30 دی 1394 ساعت 16:6 نویسنده sana پردیس |